Foto / Dovolená v Chorvatsku

28. července 2014 v 10:00 | zRzQa |  Když zRzQa fotí
Včera jsem přijela z dovolené z Chorvatska. Byla jsem konkrétně v Gradaci. Takže omluvte mou menší neaktivitu, ale válela jsem si špíčky u moře na pláži. Bylo tam krásně, pořádně jsem si odpočinula. Asi dva nebo tři dny jsme ale měly hrozně proměnlivé počasí, že sem tam pršelo. Moc jsem se neopálila, ale zase ani nespálila, což je u mě úspěch :D Ale je fakt, že první dva dny jsme se mazaly padesátkou, pak jsme snížily na dvacítku a nakonec skoro vůbec :D

Poslední tři dny jsem už byla naštvaná. To množství lidí mi už začínalo lézt na nervy. Hlavně na pláži, kde to byla hlava na hlavě. A pak ještě ti chorvati, který furt čuměli. No a cesta zpátky byla velmi dlouhá. Jeli jsme 19,5hod. To by mi až tak nevadilo, ale cestu mi naprosto zhnusili ti lidi v buse. Teda jen pár určitých lidí. Prostě kolem mě byli samí starší lidi a byla to taková skupinka a prostě byli strašně hluční a pořád probírali samé hovadiny. Grr! Takže jsem pak většinu cesty měla sluchátka a poslouchala jsem hudbu. Za celou cestu jsem spala tak 2hodiny. S mamkou jsme koukly na film Varieté, který jsme obě viděly už několikrát :D

No víc už se rozepisovat nebudu. U fotek máte vždy krátké popisky. Tak se kuknětě ;) Více najdete pak v celém článku.

...západ slunce. To jsme zrovna jely na večerní lodní výlet. Ta fotka se mi děsně líbí :3 Vlevo dole byli nějací lidé, a vypadá to pomalu jako nějaký pár, kde muž klečí a žádá jí o ruku. Ale to je jen už moje fantazie :D

...chodily jsme s mamkou až na zadní pláž. Byly tam menší kamínky a první den i málo lidí. Ale potom tam už bylo šíleně moc lidí -_- Ale byl tam nádherný výhled na otevřené moře :3

...nádherné květiny, které byly snad všude :3 Bylo to krásné oživení :)

...toto léto jsem se zařekla, že se prostě chci zlepšit v angličtině, takže jsem si vzala sebou jednu fajn knížku a procvičovala jsem se gramatiku atd.. Ale zase si nemyslete, že jsem to s tím učením nějak přeháněla :D Celkově jsem té angličtině za tu dovču věnovala možná tak 5-6hodin :D...

...dopoledne bylo většinou moře klidné, sem tam když projela nějaká loď, tak bylo pár vln. Až odpoledne zhruba okolo 16hod bylo vždycky hodně vln, takže děcka tam furt křičeli nadšením :D Já si raději lehla do toho klidnějšího :D

...kousek palmy, moře a bojky. Divná fotka :D

...touto cestou jsme sem tam šly na pláž a byl tam zase ten nádherný strom, že jsem u něj prostě chtěla mít fotku :)

...pohled na može s lodkou. Ten den nebylo zrovna hezké počasí.

...nápisy na odpadkovém koši byly celkem vtipné. A nakonec tyto nápisy byly snad na každém druhém koši :D Prý "Free food" :D

...tyhle krásně kvetoucí stromy se mi hrozně líbily. A s kontrastem kamenné zdi to bylo ještě hezčí.

...v den příjezdu jsme ještě nebyli dopoledne ubytování, tak jsme si nechali v domě věci a šli na pláž. Potom jsme si zašli na oběd. No brácha prohodil něco těchto rybkách, tak jsem si je dala taky. Jako nebylo to špatné, jednou jsem je už jedlav Bulharsku. Ale teďka mi jich bylo nějak líto. Prostě ty jejich očička..:D

..v tomto domě jsme bydlely. Výhled na moře jsme měly jen tak z boku. Ubytování se mi moc líbilo :)

...nějaká rostlina

...ouch, tak na toho brouka jsem se dívala každý den když jsem šla na pláž. Prostě je uplně božííí :3 A to moc na auta nejsem. Ale uznejte, že je fakt krásné. A ty kola :3 No asi začnu šetřit :D Ale z těch brigád budu šetřit asi hoodně dlouho :D

...foceno kompaktem. To se zrovna blížila menší bouře. Vzadu byl nějaký deš'tový mrak a vypadalo to trochu strašidelně :D No a cestou jsme pak stejně zmokly, ale to neva.

... a to jsou moje nové brýle :P

...s mamkou jsme si sem tam zašly na koktejl. Mňaam :3

...poslední dne jsme s mamkou zašly na oběd. Dala jsem si výborně krevety! Mňam! :3

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Katherine155 Katherine155 | Web | 28. července 2014 v 10:11 | Reagovat

Máš naprosto úžasný články:-) Moc se líbí tvůj blog :-)

2 Lea Lea | Web | 28. července 2014 v 10:34 | Reagovat

Ten modrý koktejl mi uplně připomněl ten, co jsme měly spolu! :) Jinak ti trošku závidím, já a moje brigáda, vstávání ve 4 ráno.. no už se těším na volno :D.

3 lelanka lelanka | 28. července 2014 v 10:39 | Reagovat

Ty krevetky :) nejlepší jídlo!

4 oliviecupstyle oliviecupstyle | Web | 28. července 2014 v 11:30 | Reagovat

Tak to je mazec! Na stejném místě jsem letos byla taky! První týden prázdnin. Gradac je krásný,a hlavně moře krásné,takže jsem byla taky spokojená na 110% :)

5 Nelly Tinker Nelly Tinker | E-mail | Web | 28. července 2014 v 12:34 | Reagovat

Pěkné fotky :) Taky bych ráda někdy jela k moři, ale s našima je to téměř nemožné :D Ale mamka už si vymyslela, že až mi bude 18 tak ji někam vemu -_- :D

6 Claire Claire | 28. července 2014 v 14:06 | Reagovat

Ahoj prosím tě, když fotíš zrcadlovkou, máš polarizák? Popř. jaký? Díky moc by mi to pomohlo;)

7 leona leona | 28. července 2014 v 14:14 | Reagovat

V Gradaci jsme bylo loni ale tolik lidí tam fakt nebylo :-D  Ale za to tam byl hic takže jsme byli všichni spálení :-(
Ale byla jsem maximálně spokojená a ty očividně taky ;-)

8 zRzQa zRzQa | Web | 1. srpna 2014 v 18:16 | Reagovat

[1]: Díky :)

[2]: S tou brigádou ti to teda nezávidím :( Ale tak zase si vyděláš peníze. Tak to nějak přežíj! :) A ten koktejl byl tehdy výborný! :)

[3]: Pro mě to sice nejlepší jídlo není, ale je výborné!

[4]: Oblast je super, pláže s emi líbily spíš ty,které byly dál.

[5]: Určitě to JE možné :) Dočkáš se ;)

[6]: Ne, polarizační filtr nemám :)

[7]: Spokojená jsem byla, to určitě ano :) A lidí tam bylo tak prase :D

9 melissaunicorn melissaunicorn | Web | 3. srpna 2014 v 23:46 | Reagovat

ten pocit kdyz zjistite, ze pojedete uplne na to stejne misto kde byla zrzka!:O:3

10 Klárka Klárka | 4. srpna 2014 v 20:35 | Reagovat

Podle fotek bych řekla, že jsem byla na stejném místě a možná i ubytování :-)

11 Simi Simi | 6. srpna 2014 v 11:28 | Reagovat

My jsme letos byli na ostrově Rab a no prostě paráda... http://www.ostrovychorvatska.cz/ostrov-rab-lokalita-lopar/#more-526 Jak byl den dlouhý jsme se váleli na jedné z mála písečných pláží, které jsou v Chorvatsku k dispozici a užívali si sluníčka. Stejně jako ty, mimochodem moc krásné fotečky, a na ty krevety se mi sbíhají sliny :)

12 Annie Annie | 8. srpna 2014 v 21:35 | Reagovat

prosím tě kde si koupila ty plavky? scháním nějakou černou klasiku a ty tvé se mi moc líbí :)

13 Linda Linda | E-mail | 28. března 2015 v 16:32 | Reagovat

Moc pěkné fotky a taky bych řekla, že jsem byla na stejném místě. A máš úplnou pravdu, jak tam poté bylo mega lidí, tak to stálo za houby, člověk se tam poté ani nemohl pořádně natáhnout a furt musel kontrolovat dění kolem...No i proto jsme tento řekli, že pojedem někde, kde to je klidnější :-) Jinak holky posílám tip jak ušetřit na dovolené - http://www.plnapenezenka.cz/kategorie/cestovani ...stojí za to si to pořádně prostudovat :-)

14 Piky Piky | 27. července 2015 v 11:06 | Reagovat

A už jste byli na dovolené karavanem? Nemusíte si ho ani kupovat. Vydejte se s karavanem do Chorvatska:

15 Danose Danose | 7. září 2016 v 8:20 | Reagovat

Já miluju Itálii a Kalábrii:

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.