Šílený začátek dovolené

31. července 2016 v 23:56 | zRzQa |  Když zRzQa píše deníček
Původně jsem tento článek chtěla zveřejnit až na nové doméně, ale zatím to ještě není možné. Navíc v komentářích byla i prosba o článek z dovolené, tak bych vám teda popsala první šílený den dovolené.

S Honzou jsme si vybrali dovolenou (6.-16.7. 2016) v Bulharsku v letovisku Slunečné pobřeží. Odlétali jsme zhruba v 17hod, takže jsme na letišti byli už asi v 15hod. Raději dřív, než později. Hned po dojezdu na letište jsme viděli na info tabuli, že naše letadlo má zpoždění. Nakonec se zpoždění posunulo až tak, že jsme letěli skoro až v osm večer. Do Burgasu jsme doletěli asi o půl 11 večer. Následovala kontrola, hledání kufrů a převoz autobusem do hotelu. Do hotelu A jsme dojeli cca před jednou hodinou ráno.

...doma, na letišti, v Burgasu na letišti

Prvním šokem bylo to, že nám sdělili, že pro nás NEMAJÍ pokoj. Údajně byl zatopený, ale tomu jsme nevěřili. Tak či tak jsme pokoj nedostali a taxikem jsme byli převezeni do hotelu K. Ubytování v hotelu K zaplatil hotel A. Pokoj jsme měli v 7.patře. Ovšem ani jeden z hotelů nám neposkytl žádnou formu večeře, takže jsme byli opravdu hladoví. Měli jsme zaplacené all inclusive. Po únavné cestě jsme si dali sprchu a hned jsme šli spát.

Snad po půl hodině jsme slyšleli neúnavný křik z ulice. Křičela tam nějaká ženská a já jsem ještě nádavala "..co ta krá*a křičí, my chceme spát...", a tak jsme zavřeli okno. Snad po 10minutách stále křičela... Bylo nám to již divné a tak jsme rozsvítilli a otevřeli okno... Na ulici stálo už pár lidí a všichni křičeli. Když jsme se podívali do pokoje, tak tam byl kouř. A sakra! Podívali jsme se na chodbu a tam byla jen tma a dým se valil do našeho pokoje. Dveře jsme zavřeli a já propadla panice, že prostě hned za dveřmi hoří (jelikož jsem přes Honzu dobře neviděla). Naše štěstí bylo, že jsme přijeli v noci a nic jsme si nevybalovali, Takže všechny důležité věci zůstali v kabelce a batohu (doklady, peníze, léky).

Já jsem stála zoufale na balkóně, třepala jsem se jak 5minut před smrtí... Ono kdo to nezažije, tak nepochopí...Zkuste stát v 7.patře hotelu, dole na ulici je snad 50lidí, kteří ustavičně zoufale křičí. Vedle vás je kouř, pod vámi je kouř, nad vámi je kouř a i ve vašem pokoji už je kouř. ...

Honza byl celkem dost pohotový. Viděl, že já jsem opravdu ztracená a donesl věci na balkón. Na ulici přijelo hasičské auto. Lidé křičeli a mávali ať přelezeme na druhý balkon. "Ani náhodou". Oheň ještě nebyl v našem pokoji, takže přelézat opravdu ne-e. Z chodby jsme slyšeli nějaké hlasy. Aby věděli, že jsme tam, tak jsme bouchali na dveře. Honza šel ještě něco dobalit a já ještě chvilku bouchala. Ušla jsem asi dva kroky a najednou ty dveře vyrazili. Chytli nás za ruku a táhli nás do té chodby.

Na zemi byla voda a nějaký další bordel...všude byla tma, neskutečný smrad...všude chaos a hluk. Odvedli nás k evakuačnímu schodišti, kde jsme utíkali dolů. Měli jsme na sobě jen kratasy a tričko. Sebou jsme si vzali naštěstí kabelku a batoh s nejdůležitějšími věcmi.

Btw. Už z pokoje jsem si vzala prostěradlo...že si to jako dám na pusu, ať se toho kouře nenadýchám...No myslíte, že jsem si na to v tom stresu vzpomněla? Ani za prd. Držela jsem ho jen v ruce jak debil. A ano, nadýhala jsem se toho hnusu.

-- Pozor, přichází lehce nechutná část -- Když jsme byli ze všeho venku, tak dolů došli i chlapi, kteří nám pomohli. Začali strašně kašlat...chtělo se jim zvracet z toho kouře. A mě taky. Jsem ještě k tomu astmatik a ten kouř mi fakt neudělal dobře... Takže jsem tam akorát klečela nad trávníkem, kašlala a čekala, kdy se pozvracím... Pak jsem ještě propadla stresu, "..že jsme teprve doletěli a nemáme žádné věci...". A chlapím mi řekl něco jako "Jste živí, to stačí".

Celý hotel byl evakuován. Někteří lidé byli na recepci jen ve spodním prádle. Bez bot, bez věcí. Jak jsem psala - naše štěstí bylo to, že jsme skoro nic nevybalovali, takže Honza vzal hlavně ty dvě tašky. Na recepci jsme čekali celou noc. Dostali jsme alespoň vodu, ale jídlo nebylo k dostání. Později jsem asi na hodinku usla v restaurace na židlích. Neměli jsme ani číslo na naši delegátkuk, jelikož info schůzka byla až ten den odpoledne.

No do pokoje jsme se dostali až asi o půl 8 ráno. Hlavní požár byl v 7.patře. Hned vedle našeho pokoje. Dále hořelo i v 3. a 9.patře. Chodby v našem patře byly totálně vypálené. Dveře našeho pokoje byly téměř celé propálené. Vzali jsme si rychle kufry a přesouvali jsme se zpět do našeho hotelu A.

A víte co nám řekli po příchodu do našeho hotelu A? "Stále pro vás nemáme volný pokoj". A tak Bulhaři na recepci poznali, jak se umím naštvat...

...pokračování příště

Parádní začátek dovolené, že?

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.